REGULAMIN
rezerwacji, najmu i korzystania z Apartamentu Zielony Przylądek
przy ulicy Fryderyka Chopina 1, 05-840 Brwinów
określane dalej jako: Apartament.
§ 1
PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Osoby korzystające z Apartamentu określane są odpowiednio jako: Gość / Goście.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających w Apartamencie.
3. Regulamin określa w szczególności:
1) zasady świadczenia usług przez Apartament Zielony Przylądek;
2) zasady korzystania z Apartamentu przez Gości podczas ich pobytu;
3) zasady odpowiedzialności Gości za korzystanie z Apartamentu oraz wyrządzone
w Apartamencie szkody.
4. Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie
jednej z następujących czynności:
1) podpisanie karty meldunkowej;
2) poprzez dokonanie rezerwacji;
3) zapłatę zadatku lub całej należności (opłaty) za pobyt w Apartamencie.
Dokonując którejkolwiek z czynności wymienionych powyżej Gość akceptuje warunki
Regulaminu i zobowiązuje się go przestrzegać.
5. Regulamin jest dostępny do wglądu w Apartamencie Zielony Przylądek a także na stronie:
§ 2
DOBA HOTELOWA
1. Apartament wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu rozpoczęcia najmu do godziny 11.00 w dniu
wyjazdu. Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu najmując Apartament, przyjmuje się,
że Apartament został wynajęty na jedną dobę. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres
wskazany w dniu przybycia Gość powinien zgłosić do godziny 9:00 dnia, w którym upływa
termin najmu Apartamentu, właścicielowi Apartamentu Zielony Przylądek bezpośrednio lub
za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zgłoszenie nie jest wiążące.
Apartament Zielony Przylądek uwzględnią życzenie przedłużenia pobytu wyłącznie
w przypadku posiadania wolnego terminu. Apartamenty Zielony Przylądek zastrzega sobie prawo
do odmowy przedłużenia pobytu Gości w Apartamencie w przypadku nie dokonania uprzednio
pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
3. Pozostanie Gości w Apartamencie po upływie doby hotelowej w dniu wyjazdu jest
traktowane jako przedłużenie pobytu z zastrzeżeniem, że w takim przypadku opłata
za dalszy pobyt jest naliczana w wysokości pięciokrotnie wyższej od opłaty obowiązujących za
pobyt. W przypadku wskazanym w niniejszym ustępie Gość / Goście będę również obciążeni
ewentualnymi dalszymi wszystkimi kosztami, w tym także szkodą (z uwzględnieniem
utraconych korzyści) poniesioną przez Apartament Zielony Przylądek, powstałymi w związku z ich
pozostaniem w Apartamencie.
§ 3
REZERWACJA I MELDUNEK
1. Rezerwacji można dokonać:
1) on-line;
2) za pośrednictwem poczty elektronicznej;
3) telefonicznie.
2. Rezerwacja on-line następuje poprzez wybranie przez Gościa terminu
oraz wypełnienie formularza rezerwacyjnego. Zaakceptowanie warunków rezerwacji powoduje
przesłanie na adres poczty elektronicznej Gościa wiadomości z potwierdzeniem dokonania
rezerwacji. Przesłanie wiadomości oznacza, że rezerwacja została wprowadzona do bazy
danych.
3. Rezerwacja za pośrednictwem poczty elektronicznej następuje poprzez wysłanie
wiadomości e-mail na adres: kontakt@zielonyprzyladek.com.pl . Po sprawdzeniu przez
właściciela Apartamentu Zielony Przylądek dostępności wybranego terminu Gość zostanie
poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie
o możliwości dokonania rezerwacji. Odpowiedź na przesłaną wiadomość spowoduje,
że rezerwacja zostanie wprowadzona do bazy danych.
4. Rezerwacja telefoniczna jest dokonywana na numer + 48 690 390 230. Po sprawdzeniu
przez właściciela dostępności terminu w Apartamencie Gość zostanie poinformowany o
możliwej rezerwacji. Potwierdzenie rezerwacji Gość otrzyma
za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź ustnie przez telefon. Przesłana wiadomość lub
przekazana informacja spowoduje, że rezerwacja zostanie wprowadzona do bazy danych.
5. Gość uprawniony jest do zmiany terminu rezerwacji oraz zarezerwowanego Apartamentu
najpóźniej na 48 godzin przed rozpoczęciem doby hotelowej w dniu pobytu pod warunkiem
dysponowania przez Apartament Zielony Przylądek wolnymi terminami.
6. Przekazanie kodów do bramy, furtki, budynku i Apartamentu następuje w wiadomości e-mail lub
SMS.
7. Najmujący Apartament Gość zobowiązany jest do okazania właścicielowi Apartamentu
Zielony Przylądek przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość.
W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie,
właściciel Apartamentu Zielony Przylądek ma prawo zmienić kody wejśćiowe do bramy, furtki,
budynku, Apartamentu Gościowi uniemożliwiające kożystanie z Apartamentu.
8. W karcie meldunkowej właściciel Apartamentu Zielony Przylądek wpisuje imię i nazwisko
Gościa, adres zameldowania, numer PESEL oraz serię i numer dokumentu tożsamości. Gość
składa własnoręczny podpis pod wpisanymi danymi, potwierdzając jednocześnie ich
prawdziwość.
9. Apartament Zielony Przylądek ma prawo odmówić przyjęcia Gościa, który podczas
poprzedniego pobytu naruszył Regulamin, w szczególności poprzez:
1) wyrządzenie szkody w mieniu Apartamentu Zielony Przylądek lub,
2) wyrządzenia szkody właścicielowi Apartament Zielony Przylądek lub,
3) wyrządzenia szkody innej osobie przebywającej w Apartamencie;
4) zakłócenie zasad dobrosąsiedzkiego współżycia.
10. Apartament Zielony Przylądek zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu
preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania kaucji gotówkowej w wysokości 500 złotych.
Kaucja stanowi zabezpieczenie ewentualnych roszczeń Apartamentu Zielony Przylądek wobec
Gościa, w szczególności z tytułu ewentualnych szkód powstałych w apartamencie. Kaucja
zostanie zwrócona w dniu wyjazdu po odbiorze apartamentu bez zastrzeżeń. Wynajmujący
zastrzega sobie prawo do dochodzenia naprawy szkód, których wysokość jest wyższa niż
pobrana kaucja
§ 4
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. W przypadku wystąpienia siły wyższej Apartament Zielony Przylądek uprawniony jest
do odstąpienia od umowy najmu. Uprawnienie to obejmuje sytuacje, w których Apartament
Zielony Przylądek bez swojej winy, nie będzie w stanie zapewnić bezpieczeństwa Gościom lub ich
mieniu. W niniejszej sytuacji dotychczas wpłacona przez Gościa kwota pieniężna zostanie
niezwłocznie zwrócone, przy czym Apartamenty Zielona Góra będzie uprawniony do
potrącenia kwoty należnej za dotychczas wykorzystany pobyt w Apartamencie.
2. Rezygnacja Gościa z rezerwacji wymaga złożenia oświadczenia do Apartamentu Zielony
Przylądek za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@zielonyprzyladek.com.pl .
Jeżeli Gość zrezygnuje z rezerwacji lub pobytu w Apartamencie
z powodów niezależnych od Apartamentu Zielony Przylądek, a także jeżeli Gość nie rozpocznie
pobytu w Apartamencie z powodów niezależnych od Apartamentu Zielony Przylądek,
nie składając uprzednio rezygnacji z rezerwacji, ani nie informując Apartamentu Zielony
Przylądek o swoich zamiarach odnośnie pobytu w Apartamencie, którego nie rozpoczął, Gościowi
przysługuje zwrot wpłaconej kwoty po potrąceniu przez Apartamenty Zielona Góra kwoty
stanowiącej równowartość rzeczywistych kosztów w wysokości nie wyższej, niż ustalona w
dalszej części niniejszego punktu, poniesionych przez Apartament Zielony Przylądek w związku z
dokonanymi już przygotowaniami do pobytu Gościa w Apartamencie. Apartament Zielony
Przylądek podaje informacyjnie, że ukształtowane historycznie średnie koszty potrąceń względem
całkowitej wartości zawartej umowy najmu kształtują się następująco:
1) w przypadku rezygnacji Gościa z rezerwacji w terminie mniejszym niż 48 godzin przed datą
rozpoczęcia pobytu w Apartamencie – cały zadatek lub 50 % należności za cały pobyt;
2) w przypadku rezygnacji Gościa z rezerwacji w trakcie trwania doby hotelowej co do reszty
pobytu – opłata za daną dobę / doby hotelowe oraz cały zadatek lub 50 % należności za
pozostały pobyt.
Do kalkulacji ostatecznie poniesionych kosztów Apartamentu Zielony Przylądek przystąpią
dopiero po dacie końcowej pobytu Gościa, z którego pobytu Gość zrezygnował.
3. Jeżeli Gość nie rozpocznie pobytu w Apartamencie z powodów niezależnych
od Apartamentu Zielony Przylądek, nie składając uprzednio rezygnacji z rezerwacji, ani nie
informując Apartamentu Zielony Przylądek o swoich zamiarach odnośnie pobytu
w Apartamencie, którego nie rozpoczął, jego rezerwacja zostanie anulowana po upływie 5
godzin od planowanego rozpoczęcia pobytu z której Gość nie skorzystał.
§ 5
PŁATNOŚĆ
1. Opłaty za pobyt w Apartamencie, z wyłączeniem zadatku wnoszonego przy dokonywaniu
rezerwacji, można dokonać:
1) przelewem na rachunek bankowy Apartamentu Zielony Przylądek najpóźniej na 48 godzin (nie
wliczając dni wolnych od pracy) przed rozpoczęciem doby hotelowej w dniu pobytu. W
przypadku, gdy płatność nie zostanie uznana na rachunku bankowym Apartamentu Zielony
Przylądek w czasie do rozpoczęcia pobytu, Gość jest zobowiązany
do przesłania potwierdzenia dokonania przelewu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2) kartą w Apartamencie Zielony Przylądek w dniu przyjazdu przy meldunku.
2. Przy dokonywaniu rezerwacji Apartamentu Zielony Przylądek właściciel pobiera bezzwrotny zadatek
w wysokości 50% wartości rezerwacji. Zadatek należy wpłacić w terminie 3 dni od daty
dokonania rezerwacji, a w przypadku pobytu rozpoczynającego się wcześniej niż 3 dni od
dokonania rezerwacji, w dniu dokonania rezerwacji. Zadatek powyższy jest uregulowany w ten
sposób że w razie niewykonania umowy przez Gościa, Apartament Zielony Przylądek może bez
wyznaczenia terminu dodatkowego odstąpić od umowy i otrzymany zadatek zachować, z kolei
Gość w przypadku niewykonania umowy przez Apartamenty Zielona Góra nie może żądać
sumy dwukrotnie wyższej danego zadatku.
3. Pozostała część opłaty za pobyt w Apartamencie w wysokości 50% jest uiszczana w sposób
określony w ust. 1 niemniejszego paragrafu.
4. Na życzenie Gości Apartament Zielony Przylądek wystawi faktury VAT. Gość jest zobowiązany
poinformować właściciela Apartamentu Zielony Przyladek o konieczności wystawienia
faktury przy dokonywaniu rezerwacji. W pozostałych przypadkach potwierdzenie zapłaty
będzie stanowił paragon fskalny.
5. Dziecko do lat 3 (jedno na dwoje dorosłych), śpiące z dorosłymi lub we własnym łóżeczku i
niewymagające pościeli nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Podczas dokonywania rezerwacji
należy w formularzu wybrać liczbę osób nie uwzględniając takiego dziecka,
a jedynie w polu „Uwagi” należy podać jego wiek. Za pozostałe dzieci Gość uiszcza opłatę za
pobyt.
§ 6
ZAKAZY I ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. W Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Łamanie przez Gościa zakazu
palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w Apartamencie jest równoznaczne
z wyrażeniem przez najmującego Apartament Gościa zgody na pokrycie kosztów
dearomatyzacji pokoju w wysokości 1.500 złotych. Ponadto, Gość zapłaci Apartamentowi Zielony
Przylądek karę pieniężną w wysokości 500,00 złotych za każdy przypadek.
2. W Apartamencie zakazuje się przechowywania ładunków niebezpiecznych – broni
i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych. Za złamanie
przedmiotowego zakazu Gość zapłaci Apartamentowi Zielony Przylądek karę pieniężną
w wysokości 500,00 złotych za każdy taki przypadek.
3. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zakazuje się używania w Apartamencie grzałek i
innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie
dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych. Za złamanie
przedmiotowego zakazu Gość zapłaci Apartamentowi Zielony Przylądek karę pieniężną w wysokości
500,00 złotych za każdy taki przypadek.
4. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w Apartamencie
otwartego ognia w jakiejkolwiek postaci, w tym zapalanie świeczek. Za złamanie
przedmiotowego zakazu Gość zapłaci Apartamentowi Zielony Przylądek karę pieniężną
w wysokości 500,00 złotych za każdy taki przypadek.
5. Gość ma obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na należytą obsługę zaworów wody
i urządzeń elektrycznych.
6. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w Apartamencie i w jego wyposażeniu,
poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym jego funkcjonalności i
bezpieczeństwa korzystania. Za złamanie przedmiotowego zakazu Gość zapłaci Apartamentowi
Zielony Przylądek karę pieniężną w wysokości 500,00 złotych za każdy taki przypadek.
7. Dzieci poniżej 13. roku życia powinny znajdować się w Apartamencie pod stałym nadzorem
opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie
szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
8. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub
zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych znajdujących się w Apartamencie powstałe z
jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Apartament Zielony Przylądek zastrzega sobie
możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
Ponadto, w powyżej wskazanym wypadku Gość zapłaci Apartamentowi Zielony Przylądek karę
pieniężną w wysokości 500,00 złotych za każdy taki przypadek.
9. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu Apartament Zielony Przylądek może
odmówić świadczenia usług Gościowi, który je narusza. Taki Gość jest zobowiązany
do niezwłocznego zastosowania się do żądań Apartamentu Zielony Przylądek, uregulowania
należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia
oraz do opuszczenia Apartamentu.
10. Każdorazowo Gość opuszczający Apartament, ze względów bezpieczeństwa, zobowiązany
jest wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany, zamknąć okna, drzwi wejściowe.
11. Za zgubienie lub przetrzymanie routera internetowego Gość zostanie obciążony na rzecz
Apartamentu Zielony Przylądek karą pieniężną w wysokości 1500,00 zł za każdy taki przypadek.
12. Za zgubienie lub przetrzymanie kart i dekoderów TVSAT Gość zostanie obciążony na rzecz
Apartamentu Zielony Przylądek karą pieniężną w wysokości 1500,00 zł za każdy taki przypadek.
13. Osoby niezameldowane mogą przebywać w Apartamencie w godzinach od 7.00 do 22.00.
Przebywanie osób niezameldowanych w Apartamencie Gościa po godzinie 22.00 jest
równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego Apartament Gościa na odpłatne
dokwaterowanie mu tych osób do Apartamentu. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi
według aktualnej ceny wynajmu Apartamentu na jedną dobę.
14. Obowiązkiem Gościa jest bieżące utrzymywani apartamentu w czystości w stanie
adekwatnym do normalnego użytkowania. Wszelkie niezbędne do tego celu wyposażenia jak i
środki czystością znajdują się na wyposażeniu apartamentu. Do bieżącego utrzymania w
czystości elementów wyposażenia kuchni w szczególności garnki, naczynia i sztućce itd. służy
zainstalowana w kuchni zmywarka.
15. Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez / uroczystości / spotkań towarzyskich
w apartamencie jest niedozwolone. Za złamanie przedmiotowego zakazu Gość zapłaci
Apartamentowi Zielony Przylądek karę pieniężną w wysokości 500,00 złotych za każdy taki przypadek.
16. Gość zobowiązany jest do poszanowania zasad dobrego sąsiedztwa. W przypadku, gdy
Najemca w sposób znaczący narusza spokój lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega
powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Apartament Zielony Przylądek
zastrzega sobie prawo do żądania opuszczenia Apartamentu przez Gościa i pozostałych
towarzyszących mu osób w trybie natychmiastowym i nie jest wówczas zobowiązany do
zwrotu Gościowi wniesionych opłat za pobyt za niewykorzystany okres pobytu.
17. W Apartamencie może nocować wyłącznie tyle osób ile zostało określonych w trakcie
rezerwacji. W przypadku stwierdzenia, że z Apartamentu korzysta większa ilość osób niż
zgłoszona w rezerwacji, Gość zapłaci Apartamentowi Zielony Przylądek karę pieniężną
w wysokości 500,00 złotych za każdy przypadek.
18. Gość, w przypadku korzystania z parkingu na posesji Apartamentu, jest zobowiązany przy
każdym wjeździe / wyjeździe na posesję, do automatycznego otwierania i zamykania bramy
wjazdowej za pomocą przycisku na słupie bramy. Apartament Zielony Przylądek Przylądek
informuje, że brama wjazdowa na poseję budynku Apartamentu jest otwierana / zamykana
automatycznie.
19. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia
lub zniszczenia budynku lub jego części składowych (w tym wszelkie akty wandalizmu) w
którym znajduje się Apartament powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
Apartament Zielony Przylądek Przylądek zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za
wyrządzone szkody po jego wyjeździe. Ponadto, w powyżej wskazanym wypadku Gość zapłaci
Apartamentowi Zielony Przylądek karę pieniężną w wysokości 500,00 złotych za każdy taki przypadek.
20. Apartament Zielony Przylądek może żądać opuszczenia przez Gościa Apartamentu w trybie
natychmiastowym, w szczególności w przypadku:
1) używania Apartamentu w sposób niezgodny z regulaminem;
2) niszczenia Apartamentu lub jego wyposażenia;
3) zakłócania porządku i spokoju.
W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej, Gość zapłaci Apartamentowi
Zielony Przylądeka karę pieniężną w wysokości 500,00 złotych za każdy taki przypadek.
§ 7
ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
1. Pozostawienie przez Gości ich rzeczy w Apartamencie po godzinie 15.00 w dniu wyjazdu
powoduje obciążenie Gości opłatą za usunięcie rzeczy z Apartamentu w wysokości
pięciokrotności obowiązujących opłat za pobyt. W przypadku określonym w niniejszym ustępie
Goście wyrażają zgodę dla Apartamentu Zielony Przylądek na usunięcie ich rzeczy
z Apartamentu.
2. Na podstawie wyraźnej dyspozycji Gościa jego rzeczy pozostawione w Apartamencie będą
odesłane na jego koszt i ryzyko na wskazany adres. Goście mogą złożyć dyspozycję odesłania
rzeczy w terminie do 7 dni po upływie pobytu.
3. W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy,
Apartament Zielony Przylądek przechowają powyższe przedmioty na koszt i ryzyko właściciela
przez okres trzech miesięcy od dnia opuszczenia Apartamentu z zastrzeżeniem, że artykuły
spożywcze nie będą przechowywane. Po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na
własność Apartamentu Zielony Przylądek. Koszt przechowania rzeczy za dobę wynosi 20,00 złotych.
§ 8
CISZA NOCNA
1. W Apartamencie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.
2. W godzinach ciszy nocnej Goście i inne osoby korzystające z usług Apartamentu Zielony
Przylądek mają obowiązek zachowanie zgodnie z właściwymi przepisami prawa oraz takiego
zachowania, aby w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju właściciela.
§ 9
REKLAMACJE
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości
świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmowane są:
1) osobiście przez właściciela w Apartamencie Zielony Przylądek;
2) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@zielonyprzyladek.com.pl;
3) telefonicznie na numer: 690 390 230
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie
świadczonych usług.
§10
POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Apartament Zielony Przylądek nie akceptuje obecność zwierząt.
2. Apartament został wyposażony we wszystkie niezbędne do komfortowego zamieszkania
elementy. Skład wyposażenia Apartamentu zawarty jest w ofercie internetowej najmu.
3. Apartament przed oddaniem do supozycji Gości podlega gruntownemu sprzątaniu. W cenę
najmu wliczone jest także końcowe sprzątanie apartamentu.
4. Kary umowne wskazane w Regulaminie nie wyłączają możliwości dochodzenia przez
Apartament Zielony Przylądek odszkodowania na zasadach ogólnych.
5. Właściciel Apartamentu Zielony Przylądek w trakcie trwania najmu jest dostępny w godzinach
9.00-17.00 pod numerem telefonu lub całodobowo pod adresem e-mail:
kontakt@zielonyprzyladek.com.pl.
6. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Apartament Zielony Przylądek a Gościem jest prawo
polskie. Spory rozstrzygane będą przez Sądy właściwe dla siedziby Apartamentu Zielony Przylądek.
7. Informujemy, że zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z
dnia 27 kwietnia 2016 r. „RODO” (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).
1) Administratorem danych Gości jest: Grzegorz Horabik prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod
nazwą Grzegorz Horabik, NIP: 5341422957, REGON 387493793,
adres: ul. Fryderyka Chopina 1, 05-840 Brwinów. Kontakt z administratorem możliwy jest na
adres e-mail: kontakt@zielonyprzyladek.com.pl.
2) Kontakt w sprawie ochrony danych możliwy jest również z inspektorem danych osobowych
na adres e-mail: inspektor@zielonyprzyladek.com.pl .
3) Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu obsługi rezerwacji lub/i w celu zawarcia i
wykonania umowy najmu oraz nawiązaniu kontaktu w celu ustalenia jej szczegółów.
Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Apartament jest:
a) dochodzenie roszczeń przez Apartament w związku z poniesioną szkodą wyrządzoną
przez Gościa, lub ochrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Apartamentu;
b) udokumentowanie usługi dla celów podatkowych;
c) zapewnienie najwyższej jakości usług dla gości Apartamentu.
4) Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych
osobowych na podstawie przepisów prawa, podmioty uczestniczące w realizacji usług i tylko w
niezbędnym zakresie na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Apartament informuje, że dane osobowe mogą być ujawniane następującym kategoriom
odbiorców:
a) podmiotom świadczącym usługi wsparcia IT oraz dostarczającym oprogramowanie
informatyczne;
b) podmiotom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej;
c) podmiotom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa
transportu lub przesyłki kurierskiej;
d) podmiotom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego
i zastępstwa procesowego.
5) Dane osobowe będą przetwarzane przed dokonaniem rezerwacji oraz w trakcie pobytu
w celu realizacji umowy, jak również po pobycie przez okres przedawnienia roszczeń
podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Apartament Zielony Przylądek lub Gościa,
w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później.
6) Każdy Gość ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo
do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia
danych.
7) Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy
uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może
skutkować odmową realizacji usługi/umowy jak również uniemożliwia wystawienie faktury
VAT.
9) Dane Gości nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane
proflowaniu.
10) Dane Gości nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.